Vil du gerne frigive noget tid, så du kan være en god leder for dine medarbejdere, deltage mere aktivt i den daglige drift af din virksomhed, eller få mere tid sammen med din familie? Så har du mulighed for at sende bud efter en virksomhedssekretær fra ReviFjord. Med vores virksomhedssekretær har du mulighed for at få besøg på din virksomhed, hvor der vil blive løst en række administrative opgaver, men der er også mulighed for at få løst opgaverne hos ReviFjord.
Virksomhedssekretær - en meget fleksibel løsning tilpasset dit behov
Med assistance fra vores sekretærer hjælper vi med at løse dine administrative opgaver. En sekretær fra ReviFjord vil sikre dig et overblik og bedre systematik i arbejdet. Sekretæren kan komme ud på din virksomhed og, alt afhængig af dit behov og dine ønsker, gennemgås de administrative opgaver i fællesskab eller alene.
En meget kompetent ressource til din virksomhed
Der er mulighed for at lave en fast aftale med din virksomhedssekretær, om at han/hun kommer fast og bogfører, betaler regninger samt indberetter til de offentlige myndigheder m.v. Sekretærerne kan også komme på ad hoc opgaver alt efter, hvad behovet er.
Vores virksomhedssekretærer kan hjælpe med mange alsidige opgaver i din virksomhed, det kan fx være:
Betale regninger, bogføre og holde styr på bilag
Udarbejde momsregnskab
Indsamle data til budget og budgetkontrol
Skrive referater fra møder, fx personalemøder mm.
Hjælpe med regnskabsprogrammet
Udarbejde personalehåndbog
indberette på virk.dk (sygedagpenge mm.)
Indsamle og indsende data til Danmarks Statistik mm.
Registrere data som vandforbrug, energiforbrug osv.
Sørge for orden på dit kontor
Arkivere papirer
Optimere brugen af e-post
Vi er skarpere til tal, end de fleste. Vi har håndteret bogføring og regnskab for vores kunder i generationer. Du kan trygt overlade det til os.